"QUALITY TIME" IN BUCATARIE

Recunoasteti prajitura copilariei?

Imi aduc aminte ca, pe vremea copilariei noastre, am facut salam de biscuiti la scoala, la o ora de "atelier". Faceam si sandwich-uri, salata orientala, croiam fuste, tricotam fulare...  Era distractiv! Si util. 




Le tot povestesc copiilor cum era "pe vremea mea", ei sunt foarte interesati ce puteam sa facem noi pe vremea cand nu existau tablete, n-avea nimeni smartphone, nu stateam toti cu castile indesate in urechi si nici nu se inventase televiziunea prin cablu. 

De ceva vreme, am descoperit cat de distractiva e joaca de-a bucataria. Ii chem si pe copii sa ma ajute  cand gatesc, ne sfatuim ce sa mai facem de mancare, pregatim impreuna listele de cumparaturi si chiar gatim impreuna. Dureaza mai mult procesul dar toata lumea e fericita. Copiii sunt mega incantati ca petrecem mai mult timp impreuna, eu ii mai invat cate ceva, povestim despre scoala, ne facem planuri, etc.

Acum doua seri, am adunat toti biscuitii din sertarul cu provizii, am cumparat cacao si rahat turcesc si ne-am pus pe treba. Max a cautat pe youtube o reteta rapida, Emma a adus 2 castroane mari in care am pregatit compozitia, amandoi au sfaramat biscuitii iar eu am topit untul si l-am amestecat cu lapte, cacao si rom. Am pus si putin zahar, dar nu cat zicea reteta, si un pumn de stafide. La final, am taiat rahatul bucatele si am amestecat toate ingredientele. N-a iesit chiar cum ne asteptam (poate ar fi trebuit sa-l lasam mai mult la rece), dar a fost foarte gustos. Plus ca are valoare sentimentala: e primul nostru salam de biscuiti!

Saptamana viitoare, incercam si prima noastra ciocolata de casa! Fiti pe faza! 🙂






Comentarii

Postări populare