Delicii la tigaie! Ardei copti fara fum!

Sunt fan ardei copti! As manca dimineata, la pranz si seara! Imi aduc aminte cu placere cum ii facea mamaita mea draga, la tara, in jarul din soba, in bucatarioara de vara. Cum ne chinuiam impreuna sa dam la o parte coaja arsa si cum ii asezam frumos in castron, cu coditele in sus! Ce bine mi-ar prinde si mie o curte cu gratar! In spatiu inchis, e mai greu de gestionat fumul iar mirosul puternic le strica feng shui-ul vecinilor si nu e frumos din partea mea. 🙂 Acestea fiind datele problemei, am fost nevoita sa ma adaptez. Am descoperit cea mai rapida reteta de ardei copti facuti fara fum, fara coaja arsa, fara deranj. Ii tai bucati, ii pun gramada intr-o tigaie generoasa, pun un strop de ulei si ii pandesc, sa nu se arda. Dupa cateva minute, ii intorc, acopar tigaia cu un capac de sticla si ii mai las cateva minute, sa se fragezeasca. Se fac foarte repede si au acelasi gust cu ardeii copti preparati in maniera clasica. Pun sare, ulei si otet si salata de ardei copti e gata! Pentru un plus de savoare, eu adaug si mujdei de usturoi, plus marar proaspat pentru decor. Delicios! Garantat! Pofta buna!

Comentarii

Postări populare