E CINEVA CARE NU CUNOASTE MACAR UN CAZ DE AGRESIUNE?...

Am avut un soc zilele trecute. A ajuns la mine o stire despre un barbat retinut pentru ca incalcase un ordin de restrictie. Nu mi-a venit sa cred citind numele "suspectului". Era un bun prieten din facultate. Avea un nume mai deosebit. Era imposibila coincidenta de nume. Se potrivea si varsta. Si stiam ca are doi copii. Mi-am revenit cu greu din soc. Daca fosta sotie avea ordin de restrictie, inseamna ca fusese agresiv cu ea. Daca incalcase ordinul, inseamna ca il reclamase din nou la politie. Cum a putut omul pe care-l stiam atat de bine sa ajunga in situatia asta? E adevarat ca nu l-am mai vazut de vreo 15 ani. Totusi, era un munte de calm in studentie. Nu se enerva, nu injura, nu batea carciumile si cluburile, statea si citea ore in sir, era foarte bine educat, avea un job bun. Nu mi-as fi imaginat vreodata ca l-as putea vedea agresand femeia de langa el. Nu mi-as fi imaginat vreodata ca ar putea ajunge "un caz"... Am urmarit "cazul". A fost dus in fata instantei cu propunere de arestare preventiva. Judecatorul nu a emis, totusi, mandatul. Am rasuflat usurata. Poate totusi nu fusese agresiv din nou. Poate o fi fost o neintelegere. Sper ca va reusi sa aiba o relatie buna cu cei doi copii. Era un om bun. Oare ce s-a intamplat cu el? Oare avem si noi, cei din jur, o parte din vina cand cineva se schimba dramatic si noi nu tragem niciun semnal de alarma? Mai avem timp cu adevarat sa vedem ce-l doare pe cel de langa noi? In graba nebuna in care traim, mereu contra cronometru, nu cumva uitam sa fim oameni? Trist. Foarte trist.

Maine, nu e despre inimioare si torturi rosii. E despre pantofi rosii. Sa nu ramanem indiferenti. Sa vorbim pentru cei care n-au curaj sa vorbeasca. De rusine. Nu e loc pentru rusine aici. Tacerea NU e de aur. Sa nu tinem sub tacere violenta.

https://m.antena3.ro/actualitate/media/la-fiecare-30-de-secunde-o-femeie-este-batuta-in-romania-de-ziua-iubirii-spune-stop-violentei-454784.html

Comentarii

Postări populare