TE IUBESC. Reteta pentru suflet

Cand ati spus ultima oara Te iubesc?

8 februarie e o zi trista pentru mine. E ziua in care am vorbit ultima oara cu mama. Daca as fi stiut...  Ce as fi spus, daca as fi stiut?...

Imi amintesc perfect acea zi oribila. Sambata. 8 dimineata. Eram in intersectie la Baneasa, la semafor, inainte sa fac stanga spre sediul vechi. Era sambata si ma duceam la serviciu. O zi de lucru obisnuita, pentru mine. Cea mai grea zi, pentru Ea... Am avut o discutie scurta, in graba, ce faci, esti bine, eu sunt de serviciu, cum e la voi, totul bine? Da. Copiii sunt bine? Da. Vorbim mai tarziu. Mai tarziu, am vazut-o la spital, pe o targa, alaturi de alte "urgentze", dupa ce am venit plangand din Baneasa pana la Ploiesti si m-am milogit de o asistenta sa ma lase sa o vad. Nu sunt sigura ca m-a mai recunoscut. Suferise un AVC major... la vreo doua ore dupa ce am vorbit la telefon. Agonia a mai durat cateva luni. Si s-a dus. Prea devreme. Avea 65 de ani. Si atata blandete...  Imi pare rau ca n-au apucat si copiii mei sa se bucure de blandetea ei mai mult.

Au trecut deja 4 ani de atunci. Am scris 3 initial si am sters. Sunt 4 deja. Si ma doare la fel de rau. In fiecare zi care a trecut de atunci, mi-a parut rau ca n-am stiut sa-i spun Te iubesc, Mama. Poate avea nevoie sa auda asta. In dimineata aia oribila, de Craciun, de Paste, de ziua ei. Macar o data. Asa, din senin. Daca as fi stiut sa-i spun... O sunam zilnic sa vad ce face. Totul era roz la telefon. Nu s-ar fi plans niciodata de nimic, nu voia decat sa ne stie pe noi bine. Mi-am imaginat ca sunt de ajuns gesturile de dragoste si recunostinta pe care le fac pentru ea si ca nu e nevoie de cuvinte. Dar cred ca m-am inselat. Ar fi trebuit sa-i spun TE IUBESC, MAMA.



Primul Te iubesc scris de Emma, pe la 5 ani. :-)

Max, iubire cat casa! :-)
Pe Max si Emma, i-am invatat de mici sa spuna Te iubesc. Si, Slava Domnului, ma coplesesc cu declaratiile lor de iubire. Apoi, am invatat eu de la ei sa spun mai des Te iubesc. Face bine la suflet!





Comentarii

Postări populare